Ο Ιερός Ναός Κοιμήσεως Θεοτόκου Αιτωλικού σας καλωσορίζει με αίσθημα τιμής και αγάπης στον διαδικτυακό του τόπο, που αποτελεί μια ακόμη μορφή ποιμαντικής μέριμνας για όλους τους Αιτωλικιώτες.

Οι νέες τεχνολογίες προσφέρουν στην Αγία μας Εκκλησία μια επιπλέον δυνατότητα ασκήσεως του πολυποίκιλου πνευματικού της έργου μέσα στον ραγδαίως μεταβαλλόμενο σύγχρονο κόσμο. Το διαδίκτυο, με όλες τις δυσκολίες και τους κινδύνους του, μπορεί να γίνει ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο πίστεως, μορφώσεως , ενημερώσεως και πνευματικής ψυχαγωγίας όταν βρίσκεται σε υπεύθυνα χέρια που γνωρίζουν και το χειρίζονται με μέτρο και σύνεση.

Υπό την σκέπη της Παναγίας μας προσφέρουμε , λοιπόν, τον διαδικτυακό τόπο της ενορίας μας , ευχόμενοι να σκορπίζει απλόχερα την ευωδία της πίστεως , της ελπίδας και της ζωής.


Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Tρία προβλήματα με… έξι λύσεις

1ο πρόβλημα:
Όταν η NASA άρχισε να στέλνει αστροναύτες στο διάστημα, ανεκάλυψαν πως οι στυλογράφοι δεν δουλεύανε με βαρύτητα μηδέν,
αφού η μελάνη δεν κατέβαινε για να γράψει.
ΛύσηA):
Μετά 6 χρόνια και $12,000,000.00 έφτιαξαν ένα στυλογράφο που δούλευε: κάτω από μηδέν βαρύτητα, ανάποδα, μέσα στο νερό ,
σε οποιαδήποτε επιφάνεια και με θερμοκρασίες που κυμαίνονται από πολλούς βαθμούς υπό του μηδενός μέχρι τους 300 βαθμούς Κελσίου.
ΛύσηB):


Και οι “αντίπαλοι”; Τι έκαναν; …χρησιμοποίησαν μολύβια!

2ο πρόβλημα:
Μιά πολύ μεγάλη εταιρεία καλλυντικών στην Ιαπωνία δέχθηκε παράπονα από κάποιον πελάτη που αγόρασε ένα κουτί με σαπονι
που είτανε όμως άδειο…


Αμέσως το πρόβλημα εντοπίστηκε στο αυτόματο σύστημα μεταφοράς των κουτιών από το πακετάρισμα στο τμήμα αποστολής.
Για κάποιο λόγο, ένα άδειο κουτί μπορούσε να περάσει με το υπάρχον σύστημα.
Οι υψηλά ιστάμενοι εζήτησαν απο τους μηχανικούς της εταιρείας την άμεση και πιό αποτελεσματική λύση.
ΛύσηA):




Αμέσως πέσανε με τα μούτρα στη δουλειά και φτιάξανε μιά ανιχνευτική μηχανή ακτίνων Χ με οθόνες υψηλής διαύγειας που τις προσέχανε δύο άτομα και βλέπανε μη τύχει και περάσει κανένα κουτί άδειο.
ΛύσηB):


Όταν το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε σε μιά μικρή εταιρεία, η διεύθυνση δεν μπλέχτηκε με ακτίνες Χ, ρομπότ, ηλεκτρονικά κτλ.
Αγόρασε έναν ισχυρό ανεμιστήρα και τον τοποθέτησε έτσι ώστε τα κουτιά να περνούν από μπροστά του. Όσα από αυτά είτανε άδεια έβγαιναν από την γραμμή παραγωγής….πετώντας!
3ο πρόβλημα:
Ένας ιδιοκτήτης αλυσσίδας ξενοδοχείων πολυτελείας ταξίδεψε στις Ινδίες, σε μιά πόλη που την είχε επισκεφθεί δύο χρόνια πριν και, επίσης, κατέλυσε στο ιδιο ξενοδοχείο, που ήτανε κατώτερης κατηγορίας από τα δικά του. Η υπάλληλος υποδοχής τον καλωσόρισε χαμογελαστή,


λέγοντας:
” Καλωσήρθατε και πάλι, κύριε! Τιμή κι’ευχαρίστησή μας να σας ξαναδούμε στο ξενοδοχείο μας!”
Τρομερά εντυπωσιασμένος από την υποδοχή αλλά και το ότι η υπάλληλος τον θυμήθηκε μετά δύο χρόνια, σκέφτηκε πως αυτό θα ήτανε πολύ καλός τρόπος προβολής για τα ξενοδοχεία του.
Μόλις επέστρεψε έβαλε τους υπαλλήλους του να δουλεύουνε για να πραγματοποιήσουν την επιθυμία του.
Λύση A):

Με ένα κόστος $2,500,000.00 κατέβασαν τα καλύτερα προγράμματα αναγνώρισης φυσιογνωμίας, χρονολογίας, ειδικές κάμερες, τμήσεως χρόνου σε μικροδευτερόλεπτα , υπολογισμού ικανότητας υπαλλήλων, κτλ. κτλ..
ΛύσηB):
Ο μεγαλοξενοδόχος ξαναταξίδεψε στο εν λόγω ξενοδοχείο και πρόσφερε ένα πολύ σεβαστό ποσό στην υπάλληλο για να του πει τι τεχνολογία χρησιμοποιούσαν. Η υπάλληλος αρνήθηκε ευγενικά την δωροδοκία και του είπε:
”Κοιτάξτε, κύριε, έχουμε κάνει μιά συμφωνία με τους ταξιτζήδες να ερωτούν τους πελάτες που μας φέρνουν αν έχουν ξαναέρθει στο ξενοδοχείο μας και, σε καταφατική περίπτωση, όταν ο ταξιτζής φέρνει εδώ τις βαλίτσες μας κάνει ένα σινιάλο και κερδίζει ένα δολλάριο…”
Ηθικόδίδαγμα:
Μη περιπλέκεις τα πράγματα !… Φαντάσου τις απλούστερες λύσεις…
Μάθε να συγκεντρώνεσαι στις λύσεις…όχι στα προβλήματα!…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου